Известие

Collapse
No announcement yet.

Както си карах извънградско колата ми изгасна, P1320, P0335, P0380 са грешките

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Както си карах извънградско колата ми изгасна, P1320, P0335, P0380 са грешките

    Здравейте,
    Първо искам да ви пожелая Весели Празници.

    Днеска тръгнах малко извънградско и както си карах на около 20-тата минута колата изгасна, светна ми червената дюза и изгасна на пътя голям цирк по инерция отбих в ляво и спрях, изчаках колата 10-15 минути през това нещеше да запали, но след тези 15 минути си запали.

    Стигнах до където трябваше и след 2 часа паля обратно да се прибирам този път покарах 10 минути колата изгасна по същия начин пак чаках 15-20 минути и след това запали, по след като запали карах още 10 минути и пак същата процедура изгасна чаках и запали. Прибрах се с 300 зора

    Порових се по темите и мисълта ме накланя към Датчик на коляновия вал но преди да предприема някакви мерки искам да чуя няколко мнения.

    Направих си диагностика и ми излезнаха следните грешки

    1. P0380 Preheating Control Unit - Signal low
    2. P1320 Cam/Crank Signal synchronization
    3. P0335 RPM Sensor


    Може ли няколко мнения за тези грешки, и ако това гаснене в движение от датчика на коляновия вал каква марка ще е най добре да си взема.

    Скоро ме чака дълъг път извън страната и искам тези работи да ги оправя още тази седмица преди да тръгна.
    Attached Files
    Without heart we would be mere machines

  • #2
    99,99% - датчик колянов вал (RPM sensor).

    Грешката свързана с подгрева, няма отношение към това, че колата ти е изгаснала.
    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 20:19.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      0,01% - датчик разпределителен вал (camshaft sensor), казвам ти го от горчив опит.
      На втората снимка си го пише: The RPM/TDC and camshaft (разпределителен вал) signals are out of sync.
      Т.е. има разминаване в показанията от двата датчика - този на разпределителния вал и този, който
      следи оборотите (вероятно на коляновия вал)
      Last edited by dansguardian; d.m.y г., 20:26.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
        0,01% - датчик разпределителен вал (camshaft sensor), казвам ти го от горчив опит.
        На втората снимка си го пише: The RPM/TDC and camshaft (разпределителен вал) signals are out of sync.
        Т.е. има разминаване в показанията от двата датчика - този на разпределителния вал и този, който
        следи оборотите (вероятно на коляновия вал)
        Значи като цяло датчика на коляновия вал е за смяна, а този на разпределителния вал не можах да разбера, има ли вероятност и той да е за смяна?

        На тази снимка която съм прикачил, кой датчик е на коляновия вал и кой на разпрделителния?
        Attached Files
        Last edited by kudev; d.m.y г., 21:10.
        Without heart we would be mere machines

        Comment


        • #5
          По първата грешка-подгревна свещ за смяна.
          За двете следващи направи следната проба - запали колата да загрее и да изгасне, после пробвай да запалиш и гледай дали отчита обороти докато въртиш. Ако не отчита или стойностите скачат рязко, смело сменяй датчика на коляновия вал. Ако обаче отчита плавно обороти, вероятният виновник е датчика на разпределителния и трябва да се провери с осцилоскоп, а и смяната му е по-брадата.

          ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:21 ----------

          Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
          Значи като цяло датчика на коляновия вал е за смяна, а този на разпределителния вал не можах да разбера, има ли вероятност и той да е за смяна?

          На тази снимка която съм прикачил, кой датчик е на коляновия вал и кой на разпрделителния?
          Това е на бензинка, но на коляновия буксата е кафява.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
            Значи като цяло датчика на коляновия вал е за смяна, а този на разпределителния вал не можах да разбера, има ли вероятност и той да е за смяна?

            На тази снимка която съм прикачил, кой датчик е на коляновия вал и кой на разпрделителния?
            Camshaft sensor = датчик на разпределителния вал (вляво на снимката)

            RPM sensor = датчик на коляновия вал (вдясно на снимката с кафявата букса.)

            Смени го първо него и после карай и гледай пак грешки преди да се впускаш във филми с датчика на разпределителния вал.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Тука Екото мисля че е поставил правилната диагноза.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Tой колегата ти е казал,ма и аз да добавя щом ти гасне колата в движение,100 процента е датчика на к.вал.Фазовия датчик на разпределителния вал,ако е прецакан,колата трудно пали или не пали изобщо,ма ако е запалила веднъж, от него не може да изгасне ,другото което е важно,след като смениш датчика на кол.вал,и ако колата пак дава като грешка Фазовия датчик,трее преди да купуваш датчик,да се провери дали е зацепен коректно ангренажния ремък ,понеже ако е зацепен зле,колата губи синхронизация,и пак показва тази грешка.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #9
                  Мерси колеги за изчерпателните отговори

                  1. Каква марка да избера за датчика на коляновия вал?

                  2. Ще закарам колата да ми презацепят ангренажния ремък. Каква е опасността ако ангренажа не е зацепен добре?

                  Този датчик на коляновия вал къде точно се намира при 156 2.4 JTD. Трудна ли е смяната му, ще мога ли да се справя сам?
                  Without heart we would be mere machines

                  Comment


                  • #10
                    Датчикът се намира на блока откъм купето под стартера

                    Държи се на едно болтче с вътрешен шестостен. Смяната му е лесна. Обърни внимание да има 1 уплътняващ О - пръстен.
                    За марката......нека някой с повече наблюдения се изкаже. Аз моя го смених с Bosch.
                    Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:32.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Датчикът се намира на блока откъм купето под стартера:



                      Държи се на едно болтче с вътрешен шестостен. Смяната му е лесна. Обърни внимание да има 1 уплътняващ О - пръстен.
                      За марката......нека някой с повече наблюдения се изкаже. Аз моя го смених с Bosch.
                      копи- пейст, кога ще се научиш да посочваш източника? Използваш моя снимка!
                      Last edited by lordliness; d.m.y г., 05:46.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Ето снимки на колегата. @lordliness

                        http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=476
                        Last edited by bombev; d.m.y г., 07:53.

                        Comment


                        • #13
                          Без канал не е невъзможно, но ще се измъчиш. Вземи огледало и фенерче и го локализирай. Стартера е в дясно, като стоиш срещу колата, откъм стъклото.
                          Ако легнеш върху двигателя може да го достигнеш.
                          Last edited by lordliness; d.m.y г., 08:01.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Мерси Lordliness
                            Аз сега малко преди да прочета отговора ти намерих няколко теми в които също има и твои мнения

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...06&postcount=6

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=473

                            Значи може отдолу може и отгоре, аз ще пробвам да го локализирам отгоре на първо време и от там да го сменя,

                            А ако го сменям на канал кората под двигателя маха ли се?
                            Last edited by kudev; d.m.y г., 08:15.
                            Without heart we would be mere machines

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kudev Покажи съобщение
                              Мерси Lordliness
                              Аз сега малко преди да прочета отговора ти намерих няколко теми в които също има и твои мнения

                              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...06&postcount=6

                              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=473

                              Значи може отдолу може и отгоре, аз ще пробвам да го локализирам отгоре на първо време и от там да го сменя,

                              А ако го сменям на канал кората под двигателя маха ли се?
                              Маха се. Всъщност да махнеш кората отнема повече време от смяната на датчика.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X